Familiecontact

Leave a message! Laat een bericht achter!

Moderator: Roelant G.W. Siekman

Familiecontact

Berichtdoor Johan » zo jan 07, 2007 10:46 pm

Hallo Roelant,

Vanavond je Siekman-site ontdekt en daarna mijn moeder in Heerlen gebeld. Toevallig waren je ouders net woensdag bij haar op bezoek geweest.
Je achterneef Hans.
Hans Siekman
Johan

Re: Familiecontact

Berichtdoor Roelant G.W. Siekman » za apr 28, 2007 11:24 pm

Johan schreef:Hallo Roelant,

Vanavond je Siekman-site ontdekt en daarna mijn moeder in Heerlen gebeld. Toevallig waren je ouders net woensdag bij haar op bezoek geweest.
Je achterneef Hans.

Beste Hans,

Via Sylvia hoorde (lees: las) ik dat jij (ook) bezig bent om een en ander van de familie geschiedenis in kaart te brengen.
Dankzij het spitwerk van Sylvia heb ik 'mijn lijn' rechtstreeks kunnen terug brengen naar een 'Hindrik Adolphs' Siekman die rond 1750 geboren moet zijn. En omdat wij familie zijn, is dit ook jouw tak! (maar dat wist je waarschijnlijk al).
Zie ook de pagina van Sylvia: http://members.home.nl/siekman/stambome ... ekman.html

Ik ben bezig een pagina aan dit geheel te koppelen waarop informatie over de naam komt te staan, die ik bij elkaar heb weten te sprokkelen van de diverse internetbronnen.
Er worden al Si(e)(c)kmannen gesignaleerd sinds eind 16e eeuw, alleen de link (de Siekman(n) die vanuit Pruissen naar Holland is getrokken) heb ik nog (!) niet gevonden.
Bijna onvoorstelbaar hoe de wereld er toen moet hebben gezien...

Kortom, ik kom er op terug!

Groet,
Roelant
Roelant G.W. Siekman
Site Admin

Keer terug naar Guestbook/Gastenboek