Simone uit ziekenhuis!

Op 04-08-08 geboren en nu al haar eigen forum! Maak kennis met Emilie.

Moderator: Roelant G.W. Siekman

Simone uit ziekenhuis!

Berichtdoor Roelant G.W. Siekman » di aug 12, 2008 5:07 pm

Een week en een dag later liggen 'we' -met een kort intermezzo- nog steeds in het ziekenhuis.

Met Emilie gaat alles goed, maar Simone is vrijdag weer opgenomen vanwege koortsaanvallen, koude rillingen en hevige pijnen in d'r buik.

Ze is daarom aan de antibiotica gelegd en krijgt koorts drukkende medicijnen via het infuus toegediend.
Het prikken van die lijnen is inmiddels een echte hobby van Simone te noemen: van de kleine 20 keer prikken is het leeuwendeel naast of door het vat gegaan, of zo aangebracht dat ie geen bloed gaf of geen medicijn opnam...

De op een na laatste die haar maandagmiddag wilde prikken, en passant een zenuw meenam en toen er naast bleek te zitten kreeg het dan ook even zwaar te verduren...

Maar het voorlopig laatste infuus zit goed en de medicijnen doen redelijk hun werk.

Ondertussen zijn een aantal echo's gemaakt en vanmorgen zelfs een CT-scan, maar zijn geen bijzondere afwijkingen aangetroffen. Wel een opluchting (vijf dagen na opname) om te weten dat er in ieder geval geen rare dingen na de operatie zijn achtergebleven...

Nu (dinsdagavond) gaat het beter. Simone heeft veel minder last van d'r buik, wel verhoging maar geen heftige koorts en geen koude rillingen meer. Ik ben geen expert, maar zou zeggen: "Inpakken en wegwezen!"

Maar zo werkt het niet... Simone zegt dat als alles zo goed blijft gaan ze morgen misschien het bericht krijgt dat ze overmorgen naar huis mag.

Dat lijkt mij laat genoeg, want deze dagen in het ziekenhuis mag ze geloof ik niet op haar CV zetten als 'ervaring in het SFG'. ;)
Roelant G.W. Siekman
Site Admin

Thuis!

Berichtdoor Roelant G.W. Siekman » vr aug 15, 2008 11:06 am

Gistermiddag zijn we (eindelijk) naar huis gegaan!
Nu begint het avontuur pas echt... :)
Roelant G.W. Siekman
Site Admin

Keer terug naar Emilie M.I. Siekman